FANDOM

Title Description
1x01 Pilot

Трима приятели - Алекс, Давид и Мани се срещат с героите Артур, Елза и Мерида, които носят новини за предстояща война.

1x02 Beware Young Girls Алекс, Мани и Давид се срещат с тяхна стара познайница на име Лилия, която се оказва господар.
1x03 Brave Enough Митко спасява групата от Лилия и Голиат, но иска смъртта на един от героите им в замяна. Мерида намира решение на проблема като се изправя в смъртоносен дуел с Урсула.
1x04 Once Upon A Dragon Алекс, Мани и Давид получават странно съобщение от Иван, в което твърди, че е в опасност. Накрая всички се озовават във старата фабрика за тухли, където се изправят срещу истински дракон.
1x05 Face to Face Алекс, Мани, Давид, Артур, Елза и Мерида се изправят срещу Петър, Малефицент, Иван и Капитан Хук.
1x06 Left Behind Приятелите се изправят срещу Лилия, Митко и Голиат. Накрая Каролина се появява и преобръща всичко наопаки.
1x07 Bitch House В търсене на изгубен приятел, приятелите се натъкват на битка между Лилия и Каролина в изоставена болница.
1x08 Violence and Blood Лилия призовава Алекс, Мани и Давид на битка. След зрелищно насилие и проливане на кръв жертвите са повече от очакваното.
1x09 Underground В последния ден от годината Каролина обявява примирие за един ден, но Мани, Давид и Алекс нямат планове да се помиряват в никого.
1x10 New Year New Me